سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سابق دادگستری آذربایجان شرقی؛

سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت اله دکتر محمد حسین بهشتی

سی و هفتمین سالگرد شهادت آیت اله دکتر محمد حسین بهشتی و 72 تن از یارانش در مسجد مقبره تبریز گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام آقازادهرئیس سابق دادگستری آذربایجان شرقی  گفت :مسئولان نظام باید شهید بهشتی را الگو خود قرار دهند.

وی افزود : شهید بهشتی و یاران وفادارش برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و مسئولان هم باید با الگو قرار دادن این شهدا برای موفقیت و سربلندی میهن تلاش کنند.


وی گفت : شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاکشان ،موجب استحکام نظام و سرفرازی ایران اسلامی شدند و ما نیز باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.


حجت الاسلام آقازاده خاطرنشان کرد : مسئولان باید از سیاسی بازی دست بردارند و دست به دست هم بدهند و با تمام وجود در خدمت مردم عزیز باشند.


وی به حادثه تلخ ترور شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یارانش اشاره کرد و افزود : دشمنان سعی داشتند با ترور افراد تاثیر گذار حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما دراین عرصه نه تنها موفق نشدند بلکه خون این شیر مردان الهی باعث جنبش و حرکت بیشتری در صدور و حرکت انقلاب اسلامی ایران شد.


حجت‌ الاسلام آقازاده شهید بهشتی را معمار دستگاه قضایی ایران نامید و ادامه داد : او فقیهی توانمند در عرصه فقه ، اصول و دانش اسلامی و علوم روز بود.


آیت اله دکتر سید محمد حسین بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه 1360 با انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران به دست منافقان کور دل به شهادت رسیدند. 

 

انتهای پیام/

 

 

گرامی داشت شهدای هفتم تیر در تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.