سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم همواره در سختی‌ها پشتیبان دولت و مجلس بوده‌اند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:مشکلات مردم امروزه کم نیست، اما از آنجا ‌که دولت و مجلس را از خود می‌دانند و از رأی و نظر آن‌هاست، در سختی‌ها نیز همراه و حامی دولت و مجلس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی سیدالشهدای این شهرستان، اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز نیاز دارد به کلنگ‌زنی محدود نشده و با همان همتی که موجب جذب یک و نیم میلیارد تومان کمک برای آغاز کار شد، تلاش‌ها ادامه یافته و هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی به بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی ولیعصر (عج) اقلید اشاره و عنوان کرد: این تعداد تخت برای شهرستان اقلید اندک است و باید زودتر از این، بیمارستانی دیگر برای این شهرستان پیش‌بینی می‌شد تا امکانات و تجهیزات بهتر و بیشتری در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت نیز در کنار مجلس مشکلاتی دارد و مردم از مشکلات دولت به ویژه در شرایط کنونی و جدید غافل نیستند و با تأکید بر لزوم همراهی و همیاری عمومی، تصریح کرد: باید توقعات متناسب با درآمد باشد.

قاضی‌زاده هاشمی، موضوع بهداشت و درمان را از اولویت‌ها خواند و ادامه داد: مشکلات مردم امروزه کم نیست، اما از آنجا که دولت و مجلس را از خود می‌دانند و از رأی و نظر آن‌هاست، در سختی‌ها نیز همراه و حامی دولت و مجلس هستند.

وی با بیان اینکه مهم این است که مشکلات روزمره هم‌وطنانمان را کتمان نکرده و در عمل نیز بکوشیم تا کمبود‌ها را برطرف کنیم، به خاطره‌ای از افتتاح پروژه‌ای که پس از ۲۲ سال صورت گرفت اشاره کرد و از مسؤولان مربوطه خواست تا با کمک و همت جهادی در راستای اجرا و تکمیل هرچه زودتر پروژه بیمارستان سیدالشهدای اقلید بکوشند.

گفتنی است، وزیر بهداشت پس از کلنگ‌زنی بیمارستان سیدالشهدای اقلید از بیمارستان ولیعصر (عج) و درمانگاه امام هادی (ع) این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

مردم به خوبی با مشکلات جنگیده اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.