سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل فراری پس از ۸ سال

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت:قاتل فراری که در سال ۸۹ با اسلحه کلاشنیکف یک نفر را به قتل رسانده بود در استان قم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یوسف سبحانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: قاتل فراری معروف به "گوشواره" که با اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل یک راننده نموده بود پس از ۸ سال دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت با مخلان نظم وامنیت برخورد می‌کند افزود:با تلاش‌های قاضی اکبری، جانشین شعبه بازپرسی وکاراگاهان پلیس آگاهی، قاتل فراری در استان قم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از ارسال نیابت قضائی متهم دستگیر شد.

سبحانی گفت:: متاسفانه در بیست ویکم مهر سال ۱۳۸۹ قاتل به قصد سرقت خودرو اقدام به کرایه یک اتومبیل و در ادامه ربایش مقتول می‌نماید و سپس وی را مکانی خارج از شهر منتقل کرده و به ضرب گلوله کلاشینکف به قتل می‌رساند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: قاتل (ح. م) فردی ۳۷ می‌باشد و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ورسیدگی به پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ادامه دارد.
انتهای پیام/ح

دستگیری قاتل عنبرآبادی پس از 8سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.