سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲ تن برنج و گوسفند قاچاق در خواف

با تلاش ماموران انتظامی خواف بیش از ۲ تن برنج و ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  فرمانده انتظامی خواف گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران ایستگاه بازرسی شهید ساداتی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائن-خواف به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودرو، مقدار 2 تن و 800 کیلو گرم برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

وی  تصریح کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده 224 میلیون ریال برآورد شده و خودرو توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

کشف 200 راس گوسفند قاچاق از یک دستگاه تریلی کشنده


فرمانده انتظامی شهرستان خواف همچنین  از کشف 200 رأس گوسفند قاچاق از یک دستگاه تریلی کشنده خبر داد گفت: روز گذشته ماموران این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قائن  - خواف" به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده حامل دام زنده که از استان‌های جنوبی عازم خواف بود، مشکوک شدند.
 
سرهنگ قربانعلی قربانی خاطر نشان کرد: ماموران پس از بازرسی مدارک و بار خودرو، تعداد 200 راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: فرد متخلف به دادسرا معرفی و احشام با هماهنگی قضائی تحویل پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان خواف شد.

انتهای پیام//ا.س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.