سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

آمادگی کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌ و بودجه برای مواجهه با دسیسه‌های دشمن

کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌ و بودجه در بیانیه‌ای بر آمادگی کامل برای مواجهه با دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان تاکید کردند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌ و بودجه در بیانیه‌ای بر آمادگی کامل برای مواجهه با دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان میهن عزیزمان تاکید کردند که متن آن به شرح زیر است:

حال که رئیس جمهور محترم در خصوص برخی اقدامات از جمله کاهش هزینه‌ها و ایجاد اشتغال سازمان را مکلف به ارائه برنامه‌ای جدید کرده‌اند، ما مدیران و کارشناسان سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام می‌داریم تمامی توان کارشناسی و علمی خود را به کار خواهیم گرفت تا برنامه‌های اجرایی موردنظر را حداکثر تا هفته آینده تدوین و تقدیم نماییم.

رجا واثق داریم که این بار نیز با همدلی و امید و دوشادوش یکدیگر می‌توانیم با سربلندی و افتخار مشکلات را از پیش رو برداریم.

همچنین از آحاد مردم عزیز ایران درخواست می‌کنیم در صورتی که ایده نوینی برای مدنظر قرار دادن در ۵ بسته عملیاتی جدید این سازمان شامل حوزه‌ها و موضوعات بودجه، مدیریت نقدینگی، تولید، اشتغال و حمایت از اقشار کم‌درآمد دارند، از طریق وبگاه سازمان به نشانی mporg.ir در اختیار سازمان برنامه‌ و بودجه قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.