سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سپاه پاسداران در اردبیل مطرح کرد:

سازندگی کشور با کمک جوانان نخبه / مشکلات معیشتی مردم حل می شود

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: مشکلات معیشتی مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله بیکاری برطرف می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در سالروز گرامیداشت هفتم تیرماه در اردبیل با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب اسلامی و مردمی ترین نهاد است افزود: به امید خدا با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد .

وی ایجاد امنیت و رفاه برای مردم را وظیفه ذاتی سپاه دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم (ص) است که مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه‌های سنگینی بابت گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی از منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود، آنها معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند غافل از اینکه قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در اذهان ملت نفوذ کرده است .

شریف ادامه داد: ما در ایران مفهوم گرانی و بیکاری را می دانیم و سپاه به سهم خود برای رفع این مشکلات اقدام کرده است.

وی با بیان این که موفقیت‌های کشور در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌ها بسیار ارزشمند بوده است اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی کشورمان در حوزه آزادی، پیاده سازی احکام نورانی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت (ع) موفقیت‌های خیلی خوبی داشته و امروز با سربلندی می‌گوییم که قادر هستیم از کشور عزیزمان از منافع ملی و از حامیان انقلاب اسلامی ایران به خوبی دفاع بکنیم و دشمنان ما علی‌رغم همه طراحی‌های رنگارنگی که دارند کاری از پیش نبرده و نخواهند برد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسدارن با بیان اینکه جوانان ما باید این را بدانند که کشور در حوزه‌های علمی، عمرانی، سازندگی کشور و از همه این‌ها بالاتر در حوزه استقلال و امنیت کشور چه شرایطی را پشت سرگذاشیتم نسل گذشته انقلاب را قطعا تحسین خواهند کرد، گفت: راهی را که شهدای ما با نثار جان خودشان تقدیم کردند را با هوشمندی، درات و تدبیر در این دنیای متلاطم که همه شیاطین دست به دست داده‌اند که راه نفوذ جمهوری اسلامی ایران را به قلب‌ها و ذهن‌های جامعه بشری مسدود کنند و با سیاه نمایی، با فضا سازی رسانه و عملیات‌های روانی ایجاد مانع و سد برای نفوذ به انقلابی اسلامی را طراحی کردند تلاش می‌کنیم این دیوار‌ها را از سر راه برداریم.

سردار شریف اظهار کرد: مردم دارلارشاد و دیار مردم ابوالفضلی و رزمندگان عاشورایی استان اردبیل موجبات افتخار نظام مقدس جمهوی اسلامی در این خطه از جغرافیای از عزیز کشورمان هستند چرا که قبل از انقلاب و هم دوران دفاع مقدس و هم دوران تثبیت انقلاب و همینطور دوران دفاع از حرمین شریفین همواره ما حضور مردم استان اردبیل را شاهد بودیم و هستیم.

وی افزود: استان اردبیل چه در ارائه کمک‌های مردمی به جریان مقاومت و چه به دفاع مقدس و حضور میدان فرزندان شجاع و دلیر آن‌ها در یگان‌های رزم دوران دفاع مقدس که زبانزد در دلاوری‌ها دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

مسئله حمایت ایران از فلسطین، عمق نفوذ معنوی جمهوری اسلام ایران به رخ جهانیان کشیده است

وی ادامه داد: در مسئله حمایت ایران از فلسطین، عمق نفوذ معنوی جمهوری اسلام ایران به رخ جهانیان کشیده شد و همین مسئله را ما در بین مردم عراق، سوریه و لبنان و خصوصا در بین مردم فلسطین شاهد هستیم و مردم این کشور‌ها تاثیرات انقلاب اسلامی را بر روند پیروزی کشور‌های اسلامی به خوبی درک کرده و می‌دانند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران بیان داشت: در کنار همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی که ما داشتیم نارسایی هم در بخش معیشت مردم و مباحث مربوطه را داریم که همه در تلاش هستند این‌ها به حداقل خودشان برسد.

وی اظهار کرد: در سپاه پاسداران در بخش‌های محرومیت زدایی و سازندگی در کشور دو مجموعه قدرتمند سپاه در تلاش هستند که یک مجموعه عمرانی و سازندگی در قرارگاه خاتم که زیر ساخت‌های کشور را برای جهش اقتصادی محقق می‌کند و در بخش‌های محرومیت زدایی سپاه که در قابلیت‌ها و گروه‌های متعدد بسیار زیادی در استان‌های کمتر برخوردار کشور به‌خصوص در فصل تابستان حضور پیدا می‌کنند.

در فاز‌های بعدی پالایشگاه خلیج فارس جزو صادرکنندگان بنزین در خاورمیانه خواهیم بود

شریف گفت: امروز فاز ۲ پالایشگاه ستاره خلیج فارس که توسط قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکمیل شده بود توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و این پالایشگاه عظیم جلوه بسیار زیبایی از خودکفایی و مدیریت بومی کشور دارد و مسئولان با این تجربه موفق میدان وسیع تری را برای جوان متخصص در حوزه‌های مختلف هستند ایجاد کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: فاز ۲ پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک افتخار است که پس ۱۰۰ سال که صاحب نفت هستیم و امروز با سربلندی اعلام می‌کنیم که در حوزه واردات بنزین بی‌نیاز هستیم و به فضل الهی در فاز‌های پالایشگاه خلیج فارس جزو صادرکنندگان بنزین در منطقه خاورمیانه خواهیم بود و این خبر شوق انگیز برای ملت شریف و عزیز ایرانمان هست.

وی افزود: اعتقاد ما این است که یکی جلوه‌های توانمندی و به رخ کشیدن توان فنی مهندسی و مدیریتی مجموعه سپاه پاسداران در حوزه سازندگی کشور فاز ۲ پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که یکی از پیچیده‌ترین پالایشگاه‌های دنیا است.

شریف با اشاره به اینکه مجموعه سازندگی کشور از جوانان نخبه و متخصص کشور که تشکیل می‌شود، گفت:با توجه به مشکلاتی که امروز در کشور به‌وجود آمده می‌توان در کوتاه مدت این مشکلات معیشتی مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله بیکاری برطرف کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار کرد: مردم دارلارشاد و دیار مردم ابوالفضلی و رزمندگان عاشورایی استان اردبیل موجبات افتخار نظام مقدس جمهوی اسلامی در این خطه از جغرافیای از عزیز کشورمان هستند چرا که قبل از انقلاب و هم دوران دفاع مقدس و هم دوران تثبیت انقلاب و همینطور دوران دفاع از حرمین شریفین همواره ما حضور مردم استان اردبیل را شاهد بودیم و هستیم.

وی افزود: استان اردبیل چه در ارائه کمک‌های مردمی به جریان مقاومت و چه به دفاع مقدس و حضور میدان فرزندان شجاع و دلیر آن‌ها در یگان‌های رزم دوران دفاع مقدس که زبانزد در دلاوری‌ها دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.