سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 مطلوب بودن شرایط برگزاری کنکور ۹۷ در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک از مطلوب بودن شرایط برگزاری کنکور ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سوالات کنکور ۹۷ تحت تدابیر شدید امنیتی انتظامی، حراست و حفاظت آزمون به مخزن اصلی وارد شده و همه شرایط آماده برگزاری مطلوب کنکور است.

وی افزود:کنکور سراسری امسال در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه برگزار می شود که طی آن 2 هزار و ۷۸۷ داوطلب در ۱۱حوزه محل باغملک به رقابت خواهند پرداخت.

نیک مقام بیان داشت:صبح پنج شنبه ۱۴۹ داوطلب رشته ریاضی و فنی و ۸۰۸ داوطلب علوم انسانی و عصر پنج شنبه ۵۵ داوطلب رشته هنر رقابت خود را به صورت همزمان با سراسر داوطلبان کشور آغاز خواهند کرد و همچنین صبح جمعه ۸ تیر ماه هزارو  ۶۰۸ داوطلب رشته علوم تجربی و در نوبت عصر ۱۷۶ داوطلب در رشته زبان های خارجی کنکور خواهند داد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در باغملک افزود: دفتر چه های سوالات کنکور شخصی سازی شده بدین معنی که مشخصات هر داوطلب بر روی دفترچه سوالاتش درج گردیده است و  هر رشته به 4 گروه جداگانه C,DE,F تدوین یافته و دفترچه سوالات هر داوطلب با نفرات مجاور از هر سمت متفاوت خواهد بود.

 گفتنی است؛ کنکور سراسری امسال با حضور هزار و ۱۹۳ داوطلب زن و هزار  ۵۹۴ داوطلب مرد در باغملک برگزار خواهد شد و از نکات جالب توجه کنکور امسال می توان به حضور ۱۲ معلول و همچنین ۱۰۹ داوطلب چپ دست اشاره کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۲ تير ۱۳۹۸
در کجایی باغملک برزگزار میشود