سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق سرمایه‌گذاری و گردشگری فارس نیازمند جاذبه جدید گردشگری است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی شیراز گفت: برای رونق سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری در فارس باید جاذبه‌های جدید ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی علی پور رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی شیراز در کمیسیون سرمایه‌گذاری این اتاق که در حوزه گردشگری استان برگزار شد، بیان کرد: کمبود منابع سرمایه‌گذاری و ضرورت تخصیص بهینه منابع برای تحریک رشد اقتصادی لازم است تا مزیت‌های نسبی استان و کشور را شناسایی و منابع سرمایه‌گذاری هدایت شود.

وی بابیان اینکه گردشگری یکی از مزیت‌های نسبی استان فارس است و می‌تواند رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی خوبی را برای استان به همراه داشته باشد، افزود: فارس در موضوع سرمایه‌گذاری مشکل تامین سرمایه و سرمایه‌گذار ندارد، و مواردی ازجمله طولانی بودن فرآیند قانونی و تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای مدیران و کارشناسان شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران سخت کرده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی شیراز تصریح کرد: طرح‌های تهیه‌شده در استان برای ارائه به سرمایه‌گذار باید کامل و جامع و با محوریت نیازسنجی تأسیسات گردشگری استان باشد تا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری جذب شوند.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی شیراز در خصوص رونق سرمایه گذاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.