سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج مواد مخدر دسیسه استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ترویج مصرف مواد مخدر، دسیسه‌ای از سوی استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در نشست با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان سازمان‌های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استکبار جهانی می‌کوشد تا برای رسیدن به قدرت و ثروت، مصرف مواد مخدر را در جهان ترویج دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون اراده جهانی برای مبارزه با مواد مخدر وجود ندارد افزود: امروزه مواد مخدر به یک معضل جهانی تبدیل شده است و تنها تعدادی از کشور‌ها در مبارزه با این بلای خانمان سوز فعال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به حساسیت ویژه اعتیاد به مواد مخدر در میان آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: باید از تجربه‌ها و برنامه‎های نوآورانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر بهره گیری شود.

نکونام ادامه داد: خانواده‌ها نیز باید با دوری از غفلت در این زمینه، حساسیت و هوشیاری لازم نسبت به فرزندان را داشته باشند.

وی گفت: تبدیل درمان اعتیاد به یک باور در جامعه امری ضروری است و بهبود یافته حقیقی در حوزه مواد مخدر باید برای دیگران به یک الگوی موفق در حوزه درمان تبدیل شود.

گفتنی است: در این نشست نمایندگان چهار سازمان مردم نهاد دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص مبارزه جدی‌تر با مواد مخدر ارائه کردند.

۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیر به عنوان «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» و ۶ تا ۱۲ تیرماه نیز به عنوان «هفته مبارزه با مواد مخدر» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

درمان اعتیاد به یک باور در جامعه تبدیل شود

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.