سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نوه ملکه انگلیس با محمود عباس+ تصاویر

شاهزاده ویلیام که به فلسطین سفر کرده است، با محمود عباس دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس و نخستین عضو خاندان سلطنتی این کشور که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

شاهزاده ویلیام در این دیدار با تشکر از استقبال صورت گرفته از وی، در خصوص همکاری صمیمانه و تنگاتنگ با طرف فلسطینی ابراز امیدواری کرد.

محمود عباس نیز در این دیدار گفت: طرف فلسطینی در رسیدن به صلح با اسرائیل جدی است تا بدین منظور دو دولت در مرزهای چهارم ژوئن 1967با امنیت و ثبات زندگی کنند.

محمود عباس همچنین اعلام کرد: ما خواهان رسیدن به صلح از طریق مذاکرات هستیم و موضع ما از گذشته تغییری نکرده است.

عباس در ادامه درباره سفر نوه ملکه انگلیس گفت: این سفر روابط دوستانه را میان دو ملت انگلیس و فلسطین تقویت خواهد کرد.

شاهزاده ویلیام نیز در سخنانی که در مکانی سرباز در کنسولگری انگلیس در قدس اشغالی ایراد کرد، خطاب به فلسطینی ها گفت: پیام امشب من این است که شما فراموش نشده اید. این تجربه ای ارزشمند بود که با شما و فلسطینی های دیگر در کرانه باختری دیدار کنم و به سخنان شما گوش فرا دهم.

شاهزاده ویلیام همچنین پس از دیدار با محمود عباس به اردوگاه جلزون رفت تا از یک مرکز بهداشتی و یک مدرسه که زیر نظر آژانس امداد و کار پناهندگان فلسطینی ( آنروا) اداره می شود ، بازدید کند.

نوه ملکه انگلیس پس از آن به قلب شهر رام الله رفت و در آنجا از گروهی نمایشی که سرود «ای وطنم» را اجرا می کردند، بازدید کرد. شاهزاده ویلیام همچنین به گردش در بازارهای رام الله پرداخت و طعم قهوه عربی و غذاهای محلی مانند فلافل، شاورما و کنافه را نیز چشید.

انتهای پیام/

دیدار نوه ملکه انگلیس با محمود عباس

برچسب ها: انگلیس ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.