سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه متهم پرونده قتل جوان مهابادی به قصاص محکوم شدند

رییس دادگستری مهاباد با اشاره به اینکه حکم صادر شده برای پرونده 'صادق برمکی' هنوز قطعی نشده است، گفت: سه متهم اصلی این پرونده قتل به قصاص محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حجت الاسلام نظامیان افزود: سه متهم اصلی  پرونده قتل صادق برمکی  به قصاص محکوم شدند. متهم چهارم این پرونده نیز به اتهام معاونت در قتل به 10 سال و یک روز حبس تعزیری محکوم شده است.

وی با اشاره به اینکه این حکم قابل اعتراض است، بیان کرد: وکلای هر سه متهم نسبت به حکم اعتراض دارند و حکم نهایی پس از اعلام نظر دیوان عالی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام نظامیان با اشاره به خبرهای کذب منتشر شده در شبکه های اجتماعی، گفت: پرونده قتل صادق برمکی مربوط به مسایل ناموسی نبوده است.

وی ادامه داد: موضوع پرونده قتل صادق برمکی در صلاحیت دادگاه 'کیفری یک' بوده و با حضور همزمان سه قاضی به آن رسیدگی شده است؛ بر این اساس پرونده در سریع ترین زمان ممکن و در هشت ماه مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام نظامیان یادآور شد: آخرین جلسه دادگاهی پرونده صادق برمکی 5.5 ساعت طول کشید و حکم پس از رسیدگی کامل به پرونده صادر شد.

قاتلان صادق برمکی سال گذشته در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند؛ پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود یک جسد ناشناس و سوخته در اطراف مهاباد، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و به بازپرس ویژه قتل ارجاع داده شد.

بازپرس ویژه قتل به همراه ماموران پلیس آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند و بازپرس نیز دستور تشخیص هویت و شناسایی قاتلان را صادر کرد.

بر اساس گفته والدین مقتول این پسر جوان در 30 شهریور سال گذشته از خانه خارج شده و برنگشته بود.

با تلاش پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس پرونده، قاتلانی که در قتل این جوان مشارکت داشتند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

صادق برمکی جوان 19 ساله مهابادی به دعوت دوستانش خانه را ترک کرد و سه روز بعد جسد سوخته وی در حومه مهاباد کشف شد.

انتهای پیام/ع

قتل جوان مهابادی 

منبع :ایرنا

برچسب ها: حادثه ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.