سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آموزش پیشگیری از ایدز در شهرستان اسدآباد

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: پیشگیری از ایدزبرای 700  نفر در این شهرستان آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یزدان آزرمی، معاون فرماندار شهرستان اسدآباد بیان کرد: آموزش پیشگیری از ایدز توسط دانشکده علوم پزشکی شهرستان به جامعه هدف‌ ازجمله اصناف، آرایشگران و زنان باردار ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و جمع‌آوری پسماندها و زباله‌های عفونی مطب‌ها از جمله سرسرنگ‌ها یکی از ضروریات در راستای سلامت و بهداشت جامعه است.

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر ارتقاء حساسیت جامعه نسبت به پیشگیری از ایدز افزود: اولویت قرار دادن ایجاد حساسیت در جامعه و در مرحله دوم آموزش‌های مستمر و همگانی از نقش موثری در بحث کنترل و پیشگیری از این بیماری برخوردار بوده و باید مردم و مسئولان فارغ از دستورالعمل‌ها نقشی جهادی در این رابطه داشته باشند.

آزرمی از بیماری ایدز به عنوان یک معضل اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: لزوم همکاری‌های بین‌بخشی برای کاهش همه‌گیری این بیماری از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی در پایان ادامه داد: در سطح شهرستان شهرداری تمام زباله‌های عفونی و از جمله سرسرنگ‌ها را از اماکن عمومی، سرویس‌های بهداشتی عمومی و پارک‌ها باید جمع‌آوری کرده و به دستگاه بی‌خطرساز زباله بیمارستان قائم (عج) تحویل دهد و پس از بی‌خطرسازی نسبت به دفن این زباله‌ها با زباله‌های عادی مبادرت شود.

انتهای پیام/ب

آموزش پیشگیری از ایدز برای 700 نفر در اسدآباد

 

 

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، ایدز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.