سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان طلا در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی گراش از دستگیری سارقان طلا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش گفت: با توجه به وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان گراش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اظهارات مالباخته، مشخص شد سارقان پس از سرقت خود را از دید ماموران مخفی کرده اند.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه کارآگاهان، ۳ نفر متهم در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به سرقت طلاجات از منزل شاکی اقرار و بیان کردند اموال مسروقه را به فردی به هویت «ج-ر» فروخته اند.

فرمانده نیروی انتظامی گراش با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر ۵ عدد گوشواره، ۶ عدد النگو، یک عدد دستبند طلا، ۴ عدد انگشتر، ۳ عدد گلوبند، یک عدد پشت دست، یک عدد تسبیح طلا و ۲ عدد زاغ طلا کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی، بیان کرد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل‌هایی که سارقان به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند خودداری کرده و در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاو صندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در گراش

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.