سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاجانیان: بازیکنان برای نام ایران از جان خود مایه گذاشتند

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ملی پوشان برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ از جان خود مایه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکارآقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا از این تیم انتظار درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشتید، اظهار کرد: بعد از قرعه کشی بسیاری از افراد نسبت به عملکرد ما بدبین بودند چرا که قهرمان‌های اروپا، آفریقا و جهان در گروه ما حضور داشتند و رقابت با آن‌ها سخت بود، اما با آن اراده و برنامه ریزی که صورت گرفت، کارمان را با هفته‌ای ۲ روز ریکاوری بدنی و ذهنی شروع کردیم و کار تیمی انجام دادیم. از بازیکنان تا کادرفنی کار بزرگی انجام دادند و این همدلی را به بازیکنان انتقال دادیم. آن‌ها هم به خاطر پرچم خود بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. مطمئنم که اگر آماده سازی مان به طور کامل انجام می‌شد، بازی‌های تدارکاتی لغو نمی‌شد و اردوی تیم ملی در روز‌های ابتدایی با نفرات کامل برگزار می‌شود، می‌توانستیم نتیجه لازم را در جام جهانی بگیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: از همان ابتدا که قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد، گفتم می‌توانیم با کارلوس کی روش کار بزرگی انجام بدهیم و با این بازیکنان باغیرت و حمایت هواداران واقعی مان که انرژی مثبت برای بازیکنان ارسال کردند، توانستیم این کار را انجام بدهیم. در بازی با اسپانیا بدشانسی آوردیم و حتی یک موقعیت هم به این تیم ندادیم. در آن بازی دستورات کی روش اجرا شد و حتی گل هم زدیم. نمی‌دانم گل سعید عزت اللهی آفساید بود یا نبود، اما فرصت خوبی برای کسب امتیاز داشتیم.

آقاجانیان درمورد اظهارات اخیر کارلوس کی روش نسبت به برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: من ۸ سال در خدمت کی روش هستم و خصوصیات اخلاقی و فنی اش را می‌دانم. او مرد بزرگی است که برای تیم ملی ایران مقابل کشورش، پرتغال ایستاد. به همین دلیل اگر به برنامه او اهمیت داده شود می‌توانیم در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید:

امیری:خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم

آزمون: بازیکنان حریف به ما فحاشی می‌کردند/غیرت باعث این نتیجه خارق العاده شد

ملی پوشان کشورمان به ایران بازگشتند+ مصاحبه

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات مارکار آقاجانیان درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.