سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درجلسه هم اندیشی کمیته‌های هیئت جودو استان مطرح شد؛

برگزاری لیگ باشگاه‌های جودو در خراسان رضوی

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برنامه ریزی برای برگزاری لیگ باشگاه‌های استان در اواخر تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین محمودی در جلسه هماهنگی کمیته‌های هیات افزود: تلاش داریم با هماهنگی تمامی کمیته‌ها و هیات‌های فعال شهرستانی این لیگ را با کیفیت و کمیت مطلوبی از اواخر تیر ماه آغاز کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های هیات برای جذب حامی مالی به منظور ایجاد انگیزه بیشتربرای تیم‌های حاضر در این لیگ، افزود:امیدواریم علاوه بر باشگاه‌های مشهد، حضور پر شور تیم‌های شهرستانی را نیز در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا ضمن برگزاری لیگی پویا و خروجی فنی خوبی را در پایان مسابقات شاهد باشیم.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: برگزاری این لیگ ظرفیت خوبی برای استعدادیابی جودوکاران، ارزشیابی شهرستان‌ها و فعال و پویا کردن انگیزه و طراوت ورزشکاران، مربیان و داوران رشته جودو را به همراه خواهد داشت.

محمودی با اشاره  به استقبال پر شور علاقه‌مندان از کلاس‌های اوقات فراغت جودو در سطح باشگاه‌های مشهد و شهرستان افزود: امیدواریم در پایان تابستان بهره برداری خوبی در حوزه استعدادیابی از این کلاس‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در خصوص مسابقات کشوری، اردو‌ها و دوره‌های آموزشی پیش روی رشته‌های جودو، جوجیتسو وکوراش و دفاع شخصی در استان خراسان رضوی گفت: تلاش داریم در سال جاری حداقل یک دوره مسابقات قهرمانی کشور را در یکی از رده‌های سنی مختلف میزبانی کنیم تا در رشته‌های تحث پوشش استان شور و نشاط بیشتر ایجاد شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام جدید هر یک از مسئولان کمیته‌های هیات استان به آنان اهدا شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 
 
برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.