سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی:

با راه‌اندازی دولت الکترونیکی فسادها و رانتهای کشور قابل شفاف سازی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر، شیوه شفاف سازی و مقابله با ‏فسادها و رانتها را، راه اندازی دولت الکترونیکی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست به شفاف سازی زد و با اعلام فهرستی از 40 شرکت واردکننده گوشی همراه، توضیح داد که از ابتدای سال 97 تا 29 خردادماه به 40 شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه، ارز دولتی تخصیص داده شده است که 30 شرکت از این فهرست با بخشی از ارز تخصیص داده شده اقدام به واردات گوشی تلفن همراه کرده اند اما بر اساس بهای ارز آزاد محاسبه و به مردم عرضه می‌کنند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی، جلوگیری از قاچاق و مقابله با فساد را دولت الکترونیک خواند و خواستار همکاری دیگر دستگاه ها برای اتصال به دولت الکترونیک شد.

آذری جهرمی در توئیتر نوشت:

"فسادها و رانتهای کشور با راه اندازی دولت الکترونیکی قابل شفاف سازی است. طرح رجیستری بخش کوچکی از دولت الکترونیکی بود. اکنون اکثر زیرساختهای دولت الکترونیکی آماده است. چرا دستگاههایی که باید در برخورد با فساد پیشقدم باشند، در اتصال عملی به دولت الکترونیکی همکاری نمی‌کنند؟".

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
بسیار عالی اینجور باشه
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
امیدوارم زودتر اجرا شود