سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش دستگاه‌های دولتی را در مدیریت اوج مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان نقش دستگاه‌های دولتی در مدیریت اوج مصرف برق در ساعات روز را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در این دیدار وضعیت تولید برق در کشور و میزان مصرف انرژی برق در استان زنجان را تشریح کرد و گفت: هرساله در یک دوره زمانی محدود ( 15خرداد -15شهریور) مصرف انرژی برق بدلیل ورود سیستم های سرمایشی و مولدهای برق چاههای کشاورزی در کشور به میزان بسیار شدیدی افزایش می یابد ، که تنها با کنترل مصارف در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی، تجاری، خانگی ، اداری و عمومی درزمان های اوج مصرف برق ( ساعت 12-16بعدازظهر و ساعت 19-23شب) می توانیم از بحران کمبود برق و خاموشی بسلامت عبور کنیم.

وی نقش دستگاه‌های دولتی را در مدیریت اوج مصرف برق در ساعات روز را مهم ارزیابی کرد و گفت: سپاه انصارالمهدی(عج) و بسیج ادارات همیشه ثابت کرده‌اند که در لحظات حساس و سخت کشور وارد عمل شده اند و با حرکت جهادی در صحنه حل بحران های پیش آمده حضور یافتند.

وی تاکید کرد: بسیج ادارت می توانند با ممیزی انرژی ، توصیه های عملی در محیط سازمانی و نیز با بکارگیری مولدهای اضطراری موجود در برخی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در لحظه اوج مصرف برق از بروز برخی خاموشی های ناخواسته جلوگیری کنند.

سردارکرمی نیز ضمن قدردانی از حضور مجموعه توزیع برق استان زنجان ، دغدغه های این مجموعه را به‌حق دانست و گفت : با وجود برخی بدمصرفی های بوجود آمده نیاز اساسی به اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ سازی در جامعه داریم.

وی در ادامه به همکاری سپاه با این‌شرکت تاکید کرد و خاطرنشان شد : در فصل اوج گرمای تابستان امسال از تمام ظرفیت های خود برای مدیریت مصرف برق استان زنجان استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ن

 

نشست شرکت توزیع برق  استان زنجان درخصوص چالش اوج مصرف برق تابستان

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.