سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از طرح تور گردشگری کودکان در اردبیل

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح تور گردشگری کودکان برای نخستین بار در کشور در نمایشگاه ملی گردشگری استان اردبیل رونمایی شد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: طرح تور گردشگری کودکان برای نخستین بار در کشور در نمایشگاه ملی گردشگری استان اردبیل در راستای بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های گردشگری استان ویژه گروه سنی کودک رونمایی شد.

وی افزود: این تورهای گردشگری با عنوان «گربیل» یعنی گشتن و دانستن با همکاری و مشارکت راهنمایان تور برای کودکان طراحی شده و اجرا می‌شود که انتظار می‌رود متولیان حوزه کودک و نوجوان و نیز دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در قالب بازی و آموزش تلاش می‌شود تا به شکلی جامع در قالب این طرح به تمامی نیازهای کودک در این حوزه توجه شده و پاسخ داده شود و در کنار برگزای تورهای گردشگری علاوه بر سرگرمی و تفریح، آموزش نیز در نظر گرفته شود.

فلاحی با اشاره به گرایش بی‌رویه کودکان به فضای مجازی و بازی‌های کامپیوتری گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری تورهای گردشگری برای کودکان زمینه برای تفریح، گردش، سرگرمی و آموزش و یادگیری کودکان را در قالب آن فراهم آورده و خلاءهای کودکان در این حوزه را تا حدودی پر کنیم.

انتهای پیام/ع

گرایش کودکان به فضای مجازی و بازیهای کامپیوتری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.