سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت اعتبار امسال با پروژه های نیمه تمام

فرماندار ایلام اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و توازن شهرستان در سال جاری را 428 میلیارد و 386 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: توزیع اعتبارات میان دستگاه ها در قالب اسناد خزانه اسلامی صورت می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;معروف بسطامی اعلام  کرد: این اعتبارات در 19 فصل، 22 برنامه و بالغ بر 220 پروژه عمرانی توزیع شده است.
وی افزود: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته 10 تا 12 درصد کاهش داشته و مسئولان باید اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
بسطامی اضافه کرد: توزیع اعتبارات در سال جاری به صورت اسناد خزانه ای بین دستگاه های اجرایی انجام می شود و با توجه به کمبود بودجه امسال باید از این اعتبارات بهره مندی لازم را در بخش های مختلف ببریم.
بسطامی گفت: یکی از شاخص های توزیع اعتبارات شهرستان طرح های عمرانی نیمه تمامی است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در بحث اشتغال و سرمایه گذاری حائز اهمیت هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال پروژه جدیدی تعریف نمی شود، افزود: یکی از مشکلات هزینه کرد بودجه، توزیع اعتبارات الزام آور است و سهم این اعتبارات بیش از 80 درصد و به پروژه هایی که خواسته و مطالبات اصلی شهرستان است، تعلق می گیرد.
فرماندار ایلام اضافه کرد: 50 درصد اعتبارات امسال برای پروژه های نیمه تمام تعریف و 50 درصد باقیمانده به سال آینده موکول می شود.

 

انتهای پیام/اس

 

 

اعتبارات دستگاه های اجرایی در قالب اسناد خزانه توزیع می شود

برچسب ها: اشتغال ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.