سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار تهران امروز باز است/ حضور روسای ۱۱ اتحادیه صنفی برای حل مشکلات بازاریان

روسای ۱۱ اتحادیه صنفی عازم سبزه میدان تهران شدند تا با حضور در جمع بازاریان درباره حل و فصل مشکلات اخیر با آنها مذاکره کنند.

به گزارش خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار بزرگ تهران دو سه روزی است که به دلیل بروز برخی نوسانات در قیمت دلار و افزایش قابل توجه قیمت ها دچار مشکلاتی شده و برخی مغازه دارها در اعتراض به گرانی ها و به دلیل زیان دهی مغازه های خود را بستند.

این در حالی است که امروز روسای 11 اتحادیه صنفی از جمله اتحادیه‌های پوشاک،کفاشان، خرازها، بنکداران، چینی و بلور، لوازم التحریر، تجهیزات کشاورزی، لوازم یدکی، لوازم الکتریکی و برخی صنوف دیگر برای گفتگو با مغازه دارها و شنیدن مشکلات صنفی شان راهی سبزه میدان و بازار بزرگ تهران شدند تا درباره حل و فصل مشکلات اخیر با آنها مذاکره کنند.

امیر قدیمی نژاد رئیس اتحادیه بنکداران و  طاقه فروشان پارچه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازگشت آرامش به بازار اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های روز‌های اخیر مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی در اتاق اصناف ایران و تشکیل کارگروه‌های اقتصادی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ( وزارت صمت) صبح امروز کسبه پارچه فروشان مغازه‌های خود را باز کردند و وضعیت کسب و کار به حالت عادی بازگشت.

 قدیمی‌نژاد تأکید کرد: امروز بازار تهران باز است و با توجه به صحبت‌هایی که با محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته‌ام، به زودی مشکلات این صنف را حل خواهیم کرد.

احمدرحمانی رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به از سرگیری فعالیت کسبه بلورفروشان بیان کرد: بازار بلورفروشان مانند سایر کسبه بازار، امروز فعالیت خود را با حضور روسای اتحادیه‌ها که برای حل و فصل مشکلات اخیر راهی بازار بزرگ تهران شدند، آغاز کردند.

تشکیل جلسه دوباره شبانه اصناف با وزیر

علی عیوض‌پور دبیر کل اتاق اصناف ایران اظهار کرد: نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دیروز و دو روز گذشته با وزیر صنعت جلسات مشترکی برگزار کردند و مشکلات اصناف احصاء شد.

وی افزود: شورای تامین استان امنیت لازم را در بازار تهران برقرار کرده و مشکل خاصی وجود ندارد.

دبیرکل اتاق اصناف ایران ادامه داد: مشکلات در حال حل شدن است و ارائه خدمات توسط اصناف صورت می‌گیرد.

عیوض پور تصریح کرد: برای پیگیری انتظارات اصناف نیز 4 کمیته تشکیل شده و مشکلات در این کمیته در حال بررسی است.

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بازار با حالت طبیعی به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: تنها بخشی از طلافروشان بازار بزرگ تهران به خاطر نوع کالایی که عرضه می‌کنند و حساسیت بیشتری برای آنها وجود دارد مغازه‌های خود را به طور موقت تعطیل کرده‌اند اما مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خدا خودش این مشکلات را بطرف کنه
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
درود بر خادمان مردمی
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خدا رو شکر به خیر گذشت
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
چرا هیچ کسی در مرود قیمت نجومی خرید و اجاره مسکن حرف نمیزنه؟؟؟؟
چرا باید مسکن این قدر گرون بشه؟
چرا برای این معضل کسی کاری نمیکنه؟
من یه جوونم و یه پس انداز نداچیزی داشتم الان فقط یه مشت پول بی ارزش دستم مونده که نمیتونم باهاش خونه بخرم
با این درامد کم هم نمیتونم اجاره های سرسام اور درخواستی صاحب خونه ها رو بدم.
تورو خدا کاری کنید
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
با سلام اتفاقا باید اول بریم سراغ طلا فروشان و بفهمیم در بازاری که قیمت طلا و دلار مثلا آزاد به هم متصل شده است چگونه طلا فروشان عمده قیمت گذاری بر اسا نرخ جهانی میکنند در حالیکه واردات طلا به ایران به سختی قابل انجام است و محدودیت های جدی در جابجایی سکه های طلا و حتی یک انگشتر ازدواج وجود دارد .کافیست ماموران امنیتی وارد همین حوزه شوند بسیاری از مشکلات که توسط برخی افراد ایجاد کرده اند بزودی پایان یافته و خیلی راحت بسیاری از قیمتهای به قبل باز خواهد گشت
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ما امنیت خود را مدیون شهدا هستیم
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خدا رو شکر که الان بازار در شرایط خوبی به سر میبرد
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
قیمت دلار باید به ۳۸۰۰ تومان کاهش یابد تا اجناس ارزان شوند و قدرت خرید مردم زیاد شود
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ما باید دلار و فلزات گرانبهای خود را در جامعه تزریق کنیم تا جامعه را نجات دهیم