سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از 3 هزار و 500 حامی در استان کرمان

معاون توسعه مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: سه هزار ۵۶۷ حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال جذب کمیته امداد استان کرمان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان به جذب حامی در ایام ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: سه هزار ۵۶۷ حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال جذب کمیته امداد استان کرمان شده‌اند.

وی افزود: این حامیان حمایت دو هزار و ۵۳۶ یتیم و هزار و ۲۵۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار شدند.

کریمیان زاده به رشد جذب حامیان طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابهِ سال قبل اشاره کرد و افزود: هزار و ۴۵۱ حامی سال گذشته از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان جذب این نهاد شدند.

وی بابیان اینکه خیران نیکوکار می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، افزود: خیران نیکوکاری که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند رادارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراجعه به آدرس‌های اینترنتی http://mohsenin.irو http://portal.emdad.ir و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۴۳۲۲۶۸۷۲۶ در این امر خیر مشارکت کنند.

گفتنی است: ۱۱ هزار و ۵۶ فرزند یتیم و هشت هزار و ۹۸۲ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۲۹ هزار و ۹ حامی خیر حمایت می‌شوند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.