سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۴۵ درصدی کمک نقدی مردم آذربایجان شرقی به مددجویان

مردم نیکوکار آذربایجان شرقی در سه ماهه نخست امسال ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کلامی مدیرکل کمیته امداد استان با بیان این مطلب گفت: از مجموع کمک‌های مردم استان، ۷ میلیارد ورشد ۴۵ درصدی کمک نقدی مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

کلامی افزود: مردم نوع دوست استان امسال ۴ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان به صورت غیرنقدی به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه افزایش کمک ها، نشان دهنده اعتماد مردم و خیران به این نهاد است، گفت: عملکرد شفاف کمیته امداد استان باعث شده است اعتماد مردم و کمک‌های آنان به این نهاد افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردم نیکوکار و خیران هر شهرستان فقط برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می‌شود و منابع کمیته امداد برای تامین نیاز‌های متعدد مددجویان تحت حمایت محدود است و این نهاد نیازمند کمک بیشتر خیران و مردم نوعدوست آذربایجان شرقی است.

کلامی با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، ادامه داد: مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی برای سهولت در پرداخت کمک‌های خود به نیازمندان می‌توانند از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.

هم اکنون حدود ۷۰ هزار خانوار کمک معیشت بگیر و چند خدمتی با جمعیتی حدود ۱۲۷ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی قرار دارند. 

 

انتهای پیام/ش

۲۰۰ میلیون تومانکمک نقدی مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان  

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.