سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان از برپایی میز خدمت در این اداره کل در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور خدمات رسانی بهتر در این دستگاه اجرایی خبر داد.

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:میز خدمت در راستای صدور بخشنامه سازمان امور اداری واستخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در قسمت درب ورودی این اداره کل ایجاد و کارشناسان حوزه‌های روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر بخش‌های مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگوی مراجعین هستند.

وی اضافه کرد: مراجعین با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحد‌های داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع بیان کرد.

جهاندیده افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست‌های مراجعین دریافت می‌شود، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست‌های متقاضان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آن‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: امکانات لازم جهت خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست‌های مراجعین وخدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ع

برپایی  میز خدمت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.