سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: کسب مدال طلای جاکارتا را نشانه گرفته ام/ کیانوش خودش تصمیم گرفت وزنش را تغییر دهد

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی است چرا که تاکنون در این بازی‌ها مدال طلا نگرفتم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری درباره اینکه 50 روز مانده به بازی های آسیایی جاکارتا و رکورد گیری که از آنان انجام شد، گفت: فکر کنم از اسفند ماه است که در اردو تیم ملی وزنه برداری هستیم و شبانه روز تمرین می کنیم و این موضوع نتیجه داده و آسیب دیدگی هم نداشتم و تمرین خود را به خوبی پشت سر گذاشتم. 

او ادامه داد: رکورد گیری امروز مربوط به بیمه رازی و انتخابی بازی های آسیایی بود که عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم در بازی های آسیایی جاکارتا هم بتوانم هم بدرخشم و هم نتیجه خوبی بگیرم.

مرادی درباره اینکه در بازی های آسیایی باید منتظر شکستن رکوردهای جهانی باشیم،  بیان کرد: ابتدا هدفم کسب مدال طلا در بازی های آسیایی است چرا که تاکنون در این بازی ها مدال طلا نگرفتم و اگر شرایط خوب باشد برای رکورد  جهان هم روی تخته وزنه برداری می روم تا ان شاالله بتوانم رکورد جهان هم به نام ایران ثبت کنم.

دارنده طلای المپیک ریو درباره اینکه در مسابقات جهانی هم سورپرایزهای بزرگی هم دارد، گفت: مسابقات جهانی 2018 تغییر وزن پیدا نکرده است و همانند سال 94 برگزار می شود. در حال حاضر قرار است برای پیگیری تمرینات شمال  برویم تا به مدت 3 هفته در سطح دریا تمرین کنیم و بعد از آن استراحت کوتاهی می کنیم و دوباره برای مسابقات جهانی آماده می شویم و امیدوارم این روند خوب را ادامه بدهم. 

ملی پوش وزنه برداری درباره این سئوال که انتظار دریافت پاداش بعد از رکورد شکنی در بازی های آسیایی را ندارد، گفت: ان شاالله من کارم را درست انجام بدهم و صالحی امیری و مرادی خودشان فهمیده هستند و شرایط را می دانند و آنها بعد از ثبت رکورد از خجالت ما در می آیند. 

مرادی درباره این سئوال که رستمی قرار است در وزن او وزنه بزند و نظرش درباره این تغییر وزن و رقابت با رستمی بیان کرد: کیانوش خودش این تصمیم را گرفته که یک وزن بالاتر بیاید و نگرانی از این بابت نیست و هر چه پیش بیاید. 

قهرمان المپیک ریو درباره انتقاد به تغییر وزن رستمی و حضور 2 قهرمان در یک وزن تصریح کرد: تصمیم خود کیانوش بوده است و به تصمیمش احترام می گذارم و او وزنه بردار بزرگی است و امیدوارم همانند وزن 85 کیلو در وزن جدید بدرخشد. 

نفر اول رقابت های جهانی آناهایم درباره اینکه نگران رقیب جدیدش در وزنه برداری نیست، گفت: نگرانی وجود ندارد چرا که رقیب یک وزنه بردار ، وزنه و میله است و عملکردت براساس وزنه هایی که می زنی در آسیا ثبت می شود و مهم این موضوع است. 

او درباره این سئوال که کیفیت لیگ وزنه برداری به چه صورت است و انتقاداتی که از این لیگ می شود، گفت: امسال خدا راشکر لیگ بهتر برگزار شده است و تیم ها مرتب تر شدند و دست بیمه رازی  درد نکند که دوباره در وزنه برداری تیم داده است و از این رشته ورزشی حمایت می کند و ما هم تلاش می کنیم که در لیگ وزنه برداری قهرمان شویم و هر چه توان داریم برای تیم بیمه رازی می گذاریم و فکر کنم امسال لیگ بهتری نسبت به پارسال داریم. 

مرادی درباره این سئوال که گلایه های ملی پوشان بابت امکانات  اردوی تیم ملی بعد از حضور صالحی امیری نتیجه داد یا نه! گفت: صفحه میله ها هنوز عوض نشده است و با همان ها تمرین می کنیم، این در حالیست که باید با صفحه میله اریکو  تمرین کنیم، البته در المپیک با صفحه میله چینی وزنه زدیم و آن ها وارد کشور شده اند.

عضو تیم ملی وزنه برداری درباره اینکه تیم ملی وزنه برداری اتفاقات خوبی در بازی های آسیایی رقم می زند یا نه! بیان کرد: ان شاالله وزنه برداری دوباره پرچم ایران را در آسیا بالا می برد. 

ملی پوش وزنه برداری درباره اینکه با روندی که در پیش گرفته وزنه برداری را جهانی می کند، من دنبال این موضوعات نیستم و فقط به دنبال هدف و نتیجه گیری هستم و به خواسته ها و آرزوهایم در ورزش برسم و تکرار مدال طلا  مهمتر از گرفتنش است. 

مرادی درباره اینکه به تغییر وزنش فکر کرده است یا نه! گفت: من به هیچ چیز فکر نمی کنم و اکنون باید مسابقات 2018 را تمام کنیم و شاید در  سال 2019 هم گفتند همین روند را تا المپیک ادامه بدهید. 

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو  درباره اقدام جدید مسئولان وزنه برداری گفت: برایم بد نبود چرا که وزن 94 کیلوگرم هستم به 95 تغییر یافت و وزنم را بالا و پایین می کردم و زیاد فرقی نمی کرد و آنها تصمیم گرفتند که 7 وزن المپیک را تبدیل به 10 وزن کنند و احتمال عوض شدنش است اما من در وزن خودم هستم و از 94 به 95 کیلو رسیدم. به هر حال برای عوض کردن وزن باید فکر خیلی از مسائل را کنیم تا وزن جابه جا کنیم.

قهرمان جهان درباره اینکه چرا سنگین در لیگ وزنه برداری شرکت کرده است و به دنبال رکورد شکنی بوده است گفت: صبح و شب در اردو  تمرین می کنیم تا این رکوردها را ثبت کنیم  و در لیگ باید رکورد بزنم تا در بازی های آسیایی با شهامت تر حضور یابم. تمرین نکنم و بیایم زیر وزنه سنگین به طور حتم آسیب می بینم و روز مسابقه آن قدر به خود اعتماد داشتم که بیایم وزنه مدنظر را بزنم. 

مرادی درباره این سئوال که موفقیتش در وزنه برداری به علت بی حاشیه بودنش است، گفت: نمی دانم شما از بیرون این طور می بینید و  شخصیتم به این صورت است که کارم را درست انجام می دهم و مسئولان هم به وعده های خود عمل می کنند و کارم جلو می رود . مهم این است که کارم را درست انجام بدهم و حاشیه باعث می شود تمرکزم از بین برود و نتوانم درست تمرین کنم. 

دارنده طلا المپیک ریو درباره تغییرات مداوم در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری و هر دفعه مربی جدیدی هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد و چه زمانی شاهد ثبات هستیم، بیان کرد: امیدوارم ثبات را در تیم ملی وزنه برداری در سال های آینده ببینیم و تغییر سرمربی تصمیم فدراسیون وزنه برداری بوده است و باید به این تصمیم احترام بگذاریم. البته امیدوارم برخواه در تیم ملی ماندگار شوند  و یک دوره کامل را بگذراند. 

ملی پوش وزنه برداری در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی خوبی در تیم ملی وزنه برداری داریم و برخواه زحمت زیادی برای ما می کشد و دست فدراسیون وزنه برداری هم درد نکند که از تیم ملی حمایت می کند. 

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره بازی های آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.