سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی دوپروژه عمران شهری در شهرستان خوی

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی دو طرح بزرگ عمران شهری در خوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌محرم اکبرزاده شهردار خوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو پروژه کلان عمران شهری خوی اظهار داشت: با اجرای دو پروژه کلان عمران شهری تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی (ره) و کمربندی ضلع غربی تحولی عظیم در چشم انداز عمرانی شهر خوی آغاز شد.

اکبرزاده افزود: چشم انداز عمرانی شهر خوی با اجرای این دو پروژه بسیار متحول شده و سیمای عمرانی و فضای شهری متفاوتی در ورودی شهر خوی رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: کمربندی ضلع غربی شهر خوی یکی از مهمترین مطالبات مردمی و از جمله دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری بود که خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش مناسبی امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد و بر اساس طراحی صورت گرفته در کنار حرکت کردن به سوی تکمیل کمربندی‌های دور شهر، چهره‌ای متفاوت با جاذبه‌های گردشگری به این منطقه از شهر خواهد بخشید.

شهردار خوی تصریح کرد: این کمربندی مسیر ۲/۷ کیلومتری حد فاصل میدان آیت الله خویی (ره) و جاده قطور را در برگرفته و دارای ۳ پل با دهانه‌های ۱۰ و ۱۳ متری است که با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی آن امروز رسما آغاز می‌شود و اقدامات مختلفی با پشتکار بسیار تا امروز برای رسیدن به مرحله از مسیر عملیاتی این کمربندی صورت گرفته است.

اکبرزاده گفت: برای اولین بار مسیر ویژه دوچرخه با طراحی ویژه‌ای در طول دو طرف باند این کمربندی صورت گرفته و با استفاده از ویژگی‌های طبیعی این مسیر جاذبه‌های گردشگری متفاوتی ایجاد می‌شود که خواهد توانست نظر بسیاری از علاقمندان به فضای‌های جاذب و مناسب شهری را به خود جلب نماید.

وی همچنین اضافه کرد: کمربندی ضلع غربی دارای ارزش‌های گردشگری ویژه‌ای بوده و مسیر‌های دسترسی طراحی شده برای تپه شهدای گمنام و باغ تاریخی دلگشا در این کمربندی خواهد توانست این پروژه عمرانی کلان را به ویژگی‌های گردشگری مناسبی آراسته کند.

انتهای پیام/م
 

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی دوپروژه تقاطع غیرهمسطح وکمربندی ضلع غربی شهرستان خوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.