سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش کودکان بانشاط جامعه پر نشاط در زاهدان برگزار شد

همایش 'کودکان بانشاط، جامعه پرنشاط' امروز به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولان سیستان و بلوچستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: مواد مخدر هر روز در دنیا قربانیان زیادی می‌گیرد به طوری که خیلی از خانواده‌ها زیر بار این فشار می‌شکنند.

معصومه هادی افزود: از آنجایی که مواد مخدر به عنوان قاتلی خاموش بیش از همه بر روی کودکان تاثیر می‌گذارد مسئولان این حوزه به عنوان کسانی که عهده دار امر پرورش، تربیت، شکوفایی و سلامت کودکان و نوجوانان هستند وظیفه دارند با سهیم شدن در شادی این قشر، آنان را در مقابل خطرات این پدیده ایمن کنند.

وی تاکید کرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از خطر و کودکانی با نشاط و دور از مواد مخدر باید با همتی همگانی تلاش کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال قابل توجه کودکان از این همایش گفت: حضور شمار زیادی از کودکان در این همایش نعمت بزرگی است که نشان از اطمینان خاطر خانواده‌ها به کانون دارد.

وی افزود: ما هم قدردان این اعتماد هستیم و سعی داریم با فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی محیطی شاداب و امن برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز هدف از اجرای این همایش را گسترش نشاط و شادابی در میان کودکان و خانواده‌ها عنوان کرد.

سعید امیری افزود: همه خانواده‌ها باید در زمینه مبارزه اجتماعی با مواد مخدر احساس وظیفه و مسئولیت بیشتری کنند.

انتهای پیام/ع

همایش کودکان بانشاط  در زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.