وی با اشاره به آمادگی زیرساختهای سرمایشی ترمینالها، نظارت بر عملکرد غرفههای تجاری و رستورانها گفت: رضایت مسافران از خدمات فرودگاهی و رعایت استانداردهای لازم در این زمینه را از دغدغه مدیران این فرودگاه عنوان کرد.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد در مورد افزایش تسهیلات رفاهی تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد، گفت: در این فرودگاه علاوه بر توجه به ارتقای خدمات به مسافران پیگیر فراهم کردن امکانات رفاهی و ضروری واحدهای خدمترسان از جمله تاکسیرانی فرودگاه هستیم.
صفینیا افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این راستا میتوان به ساماندهی تاکسیرانی، نوسازی ناوگان، مکانیزه کردن نوبتدهی تاکسی ها، آموزش رانندگان، خدمات اینترنتی تاکسیها و اختصاص مسیر ویژه برای دسترسی آسان مسافران به ناوگان عمومی اشاره کرد.
وی توضیح داد: با توجه به حجم بالای تاکسیهای فرودگاهی و رانندگان آنها در فرودگاه مهرآباد طی قراردادی، پروژه احداث ساختمان تسهیلاتی برای رفاه و آسایش رانندگان و مسافران تاکسی آغازشده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. مکان این ساختمان با ۳۰۰ مترمربع در پارکینگ حج قدیم انتخاب شد.
انتهای پیام/