سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف ۲.۷ میلیارد مترمکعبی گاز در خراسان رضوی

مصرف گاز در سه ماه ابتدایی امسال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب در استان بوده که نسبت به مصرف سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: 41 درصد مصرف گاز مربوط به نیروگاه‌های استان است که در رده بندی این نیروگاه‌ها نیروگاه نیشابور را با 306 میلیون، فردوسی با 274 میلیون و توس با 205 میلیون مترمکعب را به ترتیب بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی دانست.

سیدحمید فانی گفت: عملیات گازرسانی در بخش‌های مختلف در حال انجام است که میانگین آن گاز رسانی روزانه در یک روستا و دو واحد صنعتی است.

وی با اشاره به اتصال یک شهر و 365 روستای استان به شبکه گاز در سال گذشته، اظهار کرد: خراسان خراسان رضوی در زمینه گازرسانی پیشرفت قابل توجهی داشته است که با دارا بودن 29 هزار و 572 کیلومتر شبکه گازرسانی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون از 2 هزار و 530 روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت گاز، یک هزار و 799 روستا گازدارند و شمار مشترکان روستایی و شهری استان به 2 میلیون و 141 هزار مورد رسیده که از این تعداد یک میلیون و 727 هزار مشترک شهری و 414 هزار مشترک روستایی هستند.
 
انتهای پیام// د.ف

افزایش مصرف گاز در خراسان رضوی

برچسب ها: گازرسانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.