سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاوه‌گویی مقام صهیونیست: غزه باید با بی‌رحمی تمام نابود شود

وزیر امور داخلی پیشین رژیم صهیونیستی ضمن ابراز واهمه از بادبادک‌های کاغذی حاوی مواد آتش‌زا، از مقامات این رژیم خواست غزه را هدف حملات «بی‌رحمانه» قرار دهند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی عروتص شوع، «الی ایشای»، وزیر امور داخلی پیشین رژیم صهیونیستی، عضو سابق حزب «شاس» و رئیس فعلی حزب «یاچاد» این رژیم، ضمن ابراز واهمه از بادبادک‌های کاغذی حاوی مواد آتش زا --که سلاح جدید مردم بی دفاع فلسطین در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی است--  و با اشاره به ناتوانی نیروهای صهیونیست در مقابله با این سلاح مدعی شد زمان عمل کردن فرا رسیده و غزه باید با بی رحمی تمام نابود شود.

او در مصاحبه با عروتص شوع، بادبادک های آتش زا را نوعی «سلاح تروریستی» توصیف کرد و مدعی شد: «بادبادک های ترور همان راکت های قسّام هستند و ما باید به شدت با پرتاب کنندگان آن که مورد حمایت حماس است، مقابله کنیم. باعث تاسف است که به آنها (فلسطینیان) اجازه می دهیم سازماندهی و روز به روز قوی تر شوند».

او در ادامه اظهارات وقیحانه اش گفت: «زمانی که آنها آتش را به سوی ما می فرستند، ما نیز باید آنها را آتش بزنیم. انتخابی نمی ماند جز اینکه غزه بیرحمانه نابود شود».

این مقام صهیونیست در بخش دیگری از لفاظی هایش ضمن حمایت از سیاست مهاجرتی «تحمل صفر» که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آن را به اجرا درآورده است گفت: «این طرحی است که اگر ما می خواستیم، می توانستیم به اجرا بگذاریم».

پیش از این یکی از مقامات جنبش حماس اعلام کرد استفاده از بادبادک‌های کاغذی حاوی مواد آتش زا، اقدامی مردمی برای اعتراض به محاصره غزه است و تنها راه متوقف کردن استفاده از آن‌ها پاسخ مثبت به خواسته های راهپیمایی حق بازگشت است و لغو محاصره غزه در صدر این خواسته ها قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
خدا دشمنان مسلمانان را نابود خواهد کرد در قرآن سرنوشت شوم اسراییل مشخص شده است
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۷
دیگه بلا نمونده که سر این ملت بیچاره نیاورده باشندیعنی نظرش اینه که اونا رو کشتاروقتل عام وسلاخی کنند هیچکس هم نمیتونه چیزی بهشون بگه چون عموترامپشون قبلا" اجازه داده حقوق بشر وانسانیت وشورای امنیت و .... هم همش کشکه
هرندی
۲۰:۰۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
غلط کردی با ترامپ