سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور در شیراز

جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور نمایندگان آستان‌های مقدس رضوی، احمدی و محمدی و حضرت معصومه (س) به میزبانی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این جلسه که ظهر امروز در شیراز با حضور نمایندگان کشوری و استانی ۳۴ دستگاه عضو شورا از جمله آستان قدس رضوی (ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) و دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های مذهبی، فرهنگی و مردمی برگزار به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد.

شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به ریاست حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، مسئولان ارشد استان فارس و حضور نمایندگان کشوری و استانی دستگاه‌های عضو شورا در سالن شهید دستغیب این حرم مطهر آغاز شد که با ارائه برنامه‌های دستگاه‌های عضو در دهه کرامت سال ۱۳۹۷ همراه است.

این در حالیست که اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور در سفر خود به شیراز با حضور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به زیارت حرم مطهر فرزندان امام هفتم (ع) مشرف شدند سپس با حضور اعضا بر مزار آیت الله دستغیب، سومین شهید محراب با قرائت فاتحه یاد ایشان را گرامی داشتند.

دهه کرامت از ٢٤ تیرماه با محوریت ایجاد نشاط اسلامی، تشکیل کمیته‌های ٨ گانه و حرکت نمادین ورود کاروان حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.