سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمانگاه رزن بزودی افتتاح می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از افتتاح در مانگاه رزن تا 20 روز آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا صفری  مدیر درمان تامین اجتماعی همدان  با اشاره به اینکه توسعه خدمات به اقشار محروم جامعه از مهمترین اولویت سازمان تامین اجتماعی است گفت: در این زمینه در احداث بیمارستان‌ها و درمانگاه‌هایی در نقاط محروم از چند سال پیش را مشاهده کرده ایم .

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه کارگری و بازنشستگان و تلاش در راستای بالا بردن سطح خدمات از جمله اهداف این سازمان است، اظهار داشت:  در چند سال اخیر شاهد تحول در حوزه درمان تامین اجتماعی نه تنها در کشور بلکه در استان همدان بوده‌ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به افزایش تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی طی چند سال اخیر در کشور، ادامه داد: در بخش درمان مستقیم مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان شامل دو بیمارستان آتیه همدان و درمانگاه شهید دکتر سپهری، پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی، دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در همدان، بیمارستان دکتر غرضی در ملایر، سه درمانگاه تامین اجتماعی در نهاوند، تویسرکان و اسدآباد است.

وی از افتتاح درمانگاه شهرستان رزن در کمتر از 20 روز با حضور مسؤولان کشوری و استانی خبر داد و افزود: خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مستمر در این شهرستان نیز شاهد افتتاح مرکز درمانی تامین اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ساخت درمانگاه شهرستان بهار یکی از برنامه‌های ما است، خاطرنشان کرد: سال گذشته مجوز راه‌اندازی این درمانگاه دریافت شد و توانستیم آن را کلنگ‌زنی کنیم که در ساخت هر چه سریع‌تر آن نیز تلاش خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای ساخت درمانگاه سوم تامین اجتماعی در همدان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم مجوز ساخت این درمانگاه را نیز دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/ج

افتتاح درمانگاه رزن تا 20 روز آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.