سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت حدود ۳۳ هزار داوطلب گیلانی در آزمون سراسری ۹۷

حدود ۳۳ هزار داوطلب گیلانی در آزمون سراسری ۹۷ با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان گفت:آزمون سراسری سال ۹۷ همزمان با سراسر کشور ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۳ شهر استان گیلان برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در گیلان با شرکت ۳۳ هزارو ۱۱۹ داوطلب برگزار می‌شودکه از این تعداد ۶۴٫۱۲ درصد داوطلبان را زن و ۳۵٫۸۸ درصد را داوطلبان مرد تشکیل می‌دهند و شهرستان رشت با ۱۳۶۷۷ نفر داوطلب، بیشترین و شهرستان رضوانشهر با ۸۴۱ نفر، کمترین داوطلب را داراست.

رئیس دانشگاه گیلان گفت: تعداد داوطلبان گیلان در مقایسه با آزمون سال ۱۳۹۶ به میزان ۱۰٫۵ درصد رشد داشته است.

احمد رضی با اشاره به اینکه داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را از عصرروز یکشنبه سوم تیرماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت و در جلسه آزمون به همراه داشته باشندافزود: باجه رفع نقص کارت ورودی داوطلبان آزمون شهرستان رشت در پردیس دانشگاه گیلان در خیابان ملت روبروی شهر بازی (پارک شهر) مستقر است و داوطلبان برای رفع نقص احتمالی بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، باید قبلاً به این محل مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: در‌های ورودی حوزه‌های امتحانی صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام / ق

 

ماراتن کنکور امسال با شرکت حدود ۳۳ هزار داوطلب گیلانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.