سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس راهداری ملایر؛

870 کیلومتر از شانه راه های آسفالته ملایر تسطیح شدند

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از تسطیح 870 کیلومتر از شانه راه های آسفالته محورهای مواصلاتی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد نگاهداری، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر  به عملیات تسطیح جاده به منظور افزایش ایمنی خودرو‌های عبوری به منظور حفاظت و جلوگیری از تخریب رویه آسفالت اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت شن ریزی، رگلاژ تسطیح و کوبیدن راه های شنی روستایی به طول 52 کیلومتر انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به گشت های انجام شده از سوی پرسنل این اداره و شناسایی مسیرها و اجرای عملیات ایمن سازی راههای حوزه استحفاظی شهرستان ملایر، حدود 3 هزار مترمکعب اصلاح و خاکریزی نقاط پرتگاهی انجام شده است.

نگاهداری در ادامه به اهمیت خط کشی راه های آسفالته در محورها اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تردد ایمن در جاده های شهرستان ملایر خط کشی راه های آسفالته در مسافتی به طول 220/5 کیلومتر انجام شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر افزود: در فصل بهار همچنین لکه گیری با آسفالت گرم به مقدار هزار و 885 متر مربع و به ضخامت ۵ سانتیمتر و همچنین اصلاح قیرزدگی راه های آسفالته به طول 60 متر مربع در حوزه استحفاظی شهرستان ملایر انجام شده است.

نگاهداری به سایر اقدامات انجام شده از جمله روکش راه های شریانی و اصلی، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه، زه کشی و دریواسیون پل ها، ریزش برداری، پاکسازی سطح راه از لاشه حیوانات، احداث، تعریض و تنقیه و لایروبی پل ها اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات موجب افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها شده و به طور چشمگیری در کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای موثر است.

وی در ادامه به اجرای پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر در حوزه استحفاظی ملایر به مقدار بیش از هزار و 450 کیلومتر اشاره کرد و گفت: راهداری توجه ویژه ای در حوزه نگهداری محورهای مواصلاتی این شهرستان در راه های شریانی، اصلی و فرعی و راه های روستایی دارد.

انتهای پیام/ د

شانه راه های ملایر مسطح شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.