سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلاهبرداری ميلياردی با چک های مفقودی و سرقتی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسايی و دستگيری دو نفر كه با چک پول های سرقتی و مفقودی اقدام به كلاهبرداری ميلياردی می كردند خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : فردی با حضور در پليس آگاهی استان اظهار داشت که اقدام به فروش خواربار به فردی به ارزش يک ميليارد و 100 ميليون ريال نموده و در قبال آن چندين فقره چک مدت دار متعلق به شرکت ها و افراد مختلف را دريافت كرده است كه در زمان مراجعه به بانک ها متوجه شده که تمامی چک ها دارای سابقه سرقت و يا مفقودی بوده و هيچکدام قابل وصول نيست.

وی با اشاره به اينكه رسيدگی به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت افزود : با هماهنگی مقام قضائی و انجام تحقيقات لازم ، متهم به هويت معلوم 39 ساله اهل و ساکن زنجان شناسایی ، دستگير شد.

به گفته این مقام مسئول ، متهم در بازجویی ها به كلاهبرداری با همكاری فردی به هويت معلوم ساكن يكی از استان های همجوار اعتراف كرد .

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : متهم ديگر نيز شناسايی و در زمان خريد كالاهای ديگر به ارزش هشت ميليارد ريال دستگير و از خودرو اين كلاهبردار نيز تعداد 17 فقره چك با سابقه مسدودی كشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اينكه متهمان به جرم خود اعتراف و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست در خريد و فروش كالا دقت كرده و در معاملات به افراد ناشناس اطمينان نكنند .

 

انتهای پیام /ک


مردم در معاملات وخريد و فروش كالا به افراد ناشناس اطمينان نكنند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.