سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۶ تن مواد مخدر در فارس/افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد افیونی

فرمانده نیروی انتظامی فارس از انهدام ۲۴ باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ است.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف یک تن و ۹۷۰ کیلو مواد مخدر شدند.

گودرزی با بیان اینکه این کشفیات در دو عملیات جداگانه صورت گرفته است، بیان کرد: ماموران گشت یگان امداد شهرستان شیراز در روی پل خاتون به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و در تعقیب و گریز با توقیف آن خودرو موفق به کشف یک تن و ۵۷۰ کیلو مواد شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ادامه داد: همچنین در شب گذشته ماموران در عملیاتی دیگر در محور داراب موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ شدند و از آن ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردند و در این رابطه سوداگران دستگیر شدند.

گودرزی همچنین در ادامه، گفت: در یک هفته گذشته، ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳ تن و ۷۲۷ کیلو تریاک، ۳ کیلو هروئین، ۱۸۴ کیلو حشیش و ۱۸۶ کیلو سایر مواد مخدر کشف و در این راستا ۲۱ نفر قاچاقچی دستگیر و تعداد ۲۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

سردار گودرزی همچنین از انهدام ۲۴ باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۲۷۳ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و چهار هزار و ۴۳۰ نفر متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدات کالای ایرانی، گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان فارس کشف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک هزار و ۱۰۴ دستگاه خودرو توقیف و یک هزار و ۹۷۹ نفر متهم نیز دستگیر شده اند، افزود: در این راستا ۱۰۷ فقره پرونده بالای ارزش یک میلیارد ریالی و کلان تشکیل شده است که با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است.
انتهای پیام/ر

انهدام ۲۴ باند قاچاقچیان مواد مخدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.