سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به همه پرونده‌های ورودی به دادگستری خنداب

رئیس دادگستری شهرستان خنداب از رسیدگی به همه پرونده‌های ورودی به این دادگستری خبرداد.

محمود مختاری رئیس دادگستری شهرستان خنداب در حاشیه دیدار فرماندار این شهرستان با کارکنان دادگستری درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: در سال ۱۳۹۶ ورودی پرونده‌ها به دادگستری خنداب ۱۲ هزارو۵۹۹ فقره بوده که تقریبا به همه پرونده‌ها رسیدگی شده و مختومه شده اند.

مختاری با بیان اینکه این کار مستلزم زحمت و کار جهادی فراوانی هست افزود: علی رغم کمبود‌هایی که در خصوص نیروی انسانی وجود دارد سخت‌کوشی همکاران اعم از قضات و کارکنان باعث شد تقریباً به همه پرونده‌های ورودی رسیدگی شود.

وی با اشاره به مشکلات این نهاد ونیاز به اصلاح اراضی فاقد سند اضافه کرد: املاک مشاعی در خنداب موضوع بیشتر پرونده‌هایی است که به دادگاه ارسال می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان خنداب ادامه داد: املاک شهرستان خنداب اکثراً مشایی است و یکسری اصلاحات را در قوانین نیاز داریم واگر قوانین و آیین نامه‌های آن اصلاح شود حجم کار دادگستری کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند ، یک نصاب‌هایی را برای اراضی مشخص کرده که اخیراً افزایش هم پیدا کرده و این در صورتی است که هر شهرستانی مقتضیات خاص خودش را دارد.

انتهای پیام / ج


رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده‌های ورودی به شهرستان خنداب

برچسب ها: دادگستری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mehdi
۱۶:۰۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
بیاین نظر مردم رو در مورد دادگستری خنداب بپرسین و نظرسنجی کنید نود درصد از عملکرد کارکنان ناراضی هستن