سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم حمایت از سرمایه گذاران در خصوص احداث شهربازی در قم

عضو شورای شهر قم گفت: ما باید هر طور شده به سرمایه‌گذار کمک کنیم تا شهربازی در شهر احداث شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مجتبی سبحانی دوشنبه شب در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه در شهر قم امکانات تفریحی و شهربازی کم داریم اظهار کرد: هر فضایی هم داشتیم به مشکل خورده‌اند و تعطیل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید هر طور شده به سرمایه‌گذار کمک کنیم تا شهربازی در شهر احداث شود تصریح کرد: یک پارک در شهر قم وجود ندارد که مردم بچه‌های خود را به آنها ببرند تا تفریح کنند.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: بوستان‌ها هم که بعضا با مشکلات مختلف مواجه هستند و مردم به راحتی نمی‌توانند تفریح داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری دارد باید کمک کنیم تا شهربازی ایجاد شود؛ باید کمی از حقوق شهرداری کوتاه بیاییم تا چند فضای تفریحی ایجاد شود و سپس به دنبال سودآوری در این زمینه باشیم.

محسن محرری نیز با تاکید بر اینکه شورا به دنبال توسعه شهربازی بوده و دو مورد شهربازی مشارکتی در بوستان غدیر و در بوستان علوی در دستور کار است گفت: شهربازی بوستان فدک نیز ظرفیت بزرگی است که باید تعیین تکلیف شده و مجدد راه‌اندازی شود.

سبحانی افزود: اینقدر در زمینه سرمایه‌گذاری بروکراسی تعیین شده که سرمایه‌گذار رغبتی برای این کار در شهر ندارد.

انتهای پیام/الف

لزوم حمایت از احداث شهربازی در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.