سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارشنبه آخرین روز دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور ۹۷

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۷ از یکشنبه ۳ تیر آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۶ تیر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شفیعی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه ۷ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۸ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه برگزار می‌شود.

شفیعی اظهار داشت: تمامی داوطلبان متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

شفیعی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است لذا کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

توزیع کارت کنکور سراسری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.