سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبات جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور اعلام شد

جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور، در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصوبات جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور که با حضور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی روز دوشنبه (4 تیرماه) برگزار شد به شرح زیر است:

1- مقرر گردید داوران بین المللی درجه دو و درجه سه که تا پایان سال 2018 به مدت چهارسال (از سال 2015 تا 2018) در هیچ کلاس ارتقاء درجه داوری شرکت ننموده اند، ضمن حفظ درجه و ادامه فعالیت در امر داوری، از لیست نظام نامه اعزام به همراه تیم های منتخب و ملی خارج گردند.

2- مقرر گردید در مسابقات اصلی (جهانی و آسیایی) نونهالان، نوجوانان و جوانان دو داور بین المللی درجه یک همراه تیم اعزام گردند و نسبت به اعزام داوران 1S همراه تیم به عنوان داور گلخانه ای با توجه به شرایط، فدراسیون تصمیم گیری کند.

3- مقرر گردید داوران بین المللی آزاد و فرنگی علاقمند به داوری در کشتی پهلوانی( داوطلب)، در کلاس های کارگاهی مربوطه شرکت نموده و بعد از موفقیت در آزمون عملی ذیربط، به عنوان داور ممتاز ملی کشتی پهلوانی نیز فعالیت نمایند. این داوران طبق ضوابط نظام نامه اعزام ، نظام نامه قضاوت در مسابقات بین المللی در داخل کشور، و نظام نامه قضاوت در مسابقات داخلی - ملی جهت مسابقات داخلی - ملی و برون مرزی حضور خواهند داشت. ( طبق شماره دفترچه صادر شده)

4- مقرر گردید داورانی که کلاس استاژ ملی را با موفقیت طی نموده اند، از زمان صدور دفترچه (با اعلام قبولی از سوی فدراسیون) به مدت شش ماه به عنوان کارآموز در استان خود قضاوت نمایند.

5- مقرر گردید در چیدمان داوران برای فینال مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ دسته یک کشور، طبق نظام نامه از داوران درجه یک، دو، سه و 1S استفاده گردد.

6- مقرر گردید سقف کمی داوران بانوان و نحوه توزیع استانی آن ها را از طریق نایب رئیس بانوان (خانم دکتر منظمی) و انستیتو بین المللی کشتی و کمیسیون داوران به فدراسیون اعلام گردد.

7- مقرر گردید موضوع حضور داور درجه یک بین المللی که آزمون های گزینشی را برای ارتقاء درجه با موفقیت طی کرده است برای شرکت در کلاس تایپ 4 مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2018، از طریق روابط بین الملل از اتحادیه جهانی استعلام و در صورت مو‌افقت با هزینه شخصی اعزام گردد.

انتهای پیام/

اخذ تصمیمات جدید در مورد داوران بین المللی و ملی کشتی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.