سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

رضائیان: صعود به یک هشتم نهایی حقمان بود/ پشت طارمی را خالی نکنید

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به مرحله بعدی جام جهانی، حق تیم ملی ایران بود و می‌دانم همه مردم از این اتفاق ناراحت هستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامین رضائیان درباره توقف ایران مقابل پرتغال و حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: بازی خوبی را انجام دادایم اما اگر بخواهم از عملکرد خودم یا حتی سایر بازیکنان تعریف کنم به فرد خودشیفته ای تبدیل می شوم. انتقادها را می پذیرم اما دیدید مقابل قهرمان اروپا عملکرد خوبی داشتیم. صعود به مرحله بعد حق تیم ملی ایران بود و می‌دانم همه مردم از این اتفاق ناراحت هستند. با این وجود هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نمی‌شود. امیدوارم با قهرمانی در جام ملتهای آسیا دل مردم را شاد کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او درباره از دست رفتن موقعیت طلایی تیم ایران از سوی مهدی طارمی اظهار کرد: این اتفاق احتمال دارد برای هر بازیکن بزرگی رخ دهد و او دقیقه ۹۴ به دلیل خستگی و فشار بازی موقعیت خوبی از دست داد. همانگونه که از سردار آزمون حمایت کردیم باید از مهدی طارمی هم حمایت کنیم و پشتش را خالی نکنیم. مهدی بازیکن با احساسی است که برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده است. روزهای خوبی در انتظار فوتبال ایران است و امیدوارم با قهرمانی آسیا حذف از جام جهانی جبران شود.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مردم بامعرفت هستند و از طارمی حمایت می کنند. حضور در جام جهانی اتفاق خوبی بود و امیدوارم برای مردم کشورمان تورنمنت شیرینی بوده باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات رضائیان پس از دیدار ایران و پرتغال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حمايت از كارلوس كيروش
۱۹:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
طارمي خدا ازت نگذره كارلوس بخاطرت تعظيم ميكنم ولي كاش قدوس به جاش از اول ميذاشتي
خدا سرشاهده قدوس استيلش و فيزيكش اروپايي خيلي جاش خالي بود كم بازي داديم بهش

طارمي كاري كردي دلم نمياد ديگه تكرار بازي ببينم

كجا اون بازي كه با ارژانتين كرديم روزي ١٠٠ مرتبه تكرارش ببينم سير نميشم حيف حيف
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
حمايت از عدم توانايي يه بغل پا؟؟؟؟؟؟ ٨٠ مليون نزديك بود سكته كنند !!! حالا ما هيچي حرف هاي مهدوي كيا كه با كارشناسي و تجربه واضح گفتند يه بغل پا فقط كم داشت
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۷
طارمی 80 میلیون نفر رو کشتی
کاوه
۰۸:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
طارمی و آزمون زحمات همه بچه ها را به فنا دادند نمی دانم چرا وقتی کیروش عملکرد ضعیف این دو بازیکن رو در دو بازی قبلی دید چرا دوباره آنها را آنهم بطور فیکس بازی داد . این تنها اشتباه کی روش در این رقابت ها بود که بی شک تاوانش را تیم ملی و مردم ایران دادند