سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

سانتوس: ناراحتم که به عنوان صدرنشین صعود نکردیم

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: در مجموع ارزیابی ام این است که استحقاق صعود را داشتیم اما از این ناراحتم که نتوانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: به نظرم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم مزد برتری خودمان را با یک گل بگیریم.اما در نیمه دوم نیز سازماندهی شده ظاهر شدیم و ضدحملات خوبی هم در این راستا تدارک دیدیم. در مجموع ارزیابی ام اینست که استحقاق صعود را داشتیم اما از این ناراحتم که  نتوانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او افزود: معتقدم  بازی شرایط خاصی داشت و در این حالت، مطمئنا رقابت کردن اصلا کار اسانی نبود. بازیکنان ما خوب کار کردند و باید از آنها بابت عملکرد خوب شان تشکر کنم.

سانتوس گفت: بدون شک وقت‌های زیادی در صحنه VAR تلف شد. چرا که در ابتدا به نفع ما تصمیم گرفته شد اما سپس تصمیم داور علیه ما شد. اما به نظرم چیزی که از همه مهم‌تر است اینکه ادامه دادن راه ما در جام جهانی همچنان است.

سرمربی پرتغال تصریح کرد: تیم ایران رقیب قدرتمندی برای ما بود و جا دارد به کی‌روش بابت تیم قدرتمندی که دارد تبریک بگویم. مهاجم آنان آزمون دائما ویلیام کاروالیو را دنبال می کرد و همین مسئله کار ما را دشوار کرده بود. البته ما یک پنالتی و همچنین موقعیت های دیگری را از دست دادیم. سزای گل نزدن گل نخوردن است. ایران در دو بازی قبلی که انجام داده بود این را ثابت کرده بود که می‌تواند خیلی زود به بازی برگردد. مهم این است که ما توانستیم صعود کنیم. به کی‌روش بابت ارائه چنین کیفیتی از تیمش تبریک می‌گویم.در ابتدا بازی در اختیار ما بود چرا که تیم حریف مشکلاتی را بابت کنترل تیم ما داشت. پس از آن در مقاطعی کی‌روش تغییر تاکتیک داد .به همین خاطر مجبور شدیم دوندگی زیادی داشته باشیم تا بتوانیم از دست بازیکنان ایران فرار کنیم. هر چند که این موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورد. زمانی که توپ را لو می دادیم ایران شکل هجومی به خود می‌گرفت.

وی افزود: واقعا خیلی خوشحالم که کوارشما توانست گل زیبایی را به ثمر برساند. زمانی که پنالتی اتفاق افتاد، جریان بازی کمی دچار تغییر شد و بازی دوباره پس از آن متوازن شد. با توجه به اینکه نتیجه یک بر صفر به سود ما بود همین عامل باعث شد تا در نیمه دوم بازی کمی نه تنها عجیب  بلکه حتی درگیری‌ها هم بالا برود. ایران فرصت‌های زیادی پیدا نکرد تا اینکه پنالتی به سود آن‌ها اعلام شد و آن‌ها این توپ را به گل تبدیل کردند. ما اکنون آماده بازی با اروگوئه هستیم و می‌دانیم که کار خود را مقابل ایران به خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره ضربه رونالدو به صورت پورعلی‌گنجی هم گفت: چندان نگرانی بابت این صحنه نداشتم. چرا که افتادن چنین اتفاقی در فوتبال امری طبیعی است و داور کاری را که در این راستا باید انجام می داد کرد. مطمئنم VAR سه تصمیم مهم را گرفت که دو پنالتی بود و یک کارت زرد برای رونالدو از جمله این صحنه ها بودند. شک ندارم که کمک داور ویدئویی کارش را به خوبی انجام داد.

او درباره تقابل با شاگردان اسکار تابارس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018روسیه هم گفت: به نظرم تیم ما در هر دیداری که بازی می کند باید بهترین نمایش خود را داشته  باشد.به طور مثال تساوی تیم های اسپانیا و مراکش تمام سختی های دیدارهای جام جهانی را نشان داد. شما می دانید که اسپانیا تیم قوی است اما مقابل مراکش نتوانست به پیروزی برسد متوقف شد. در این جام هیچ بازی ساده‌ ای پیش روی تیم ها نیست. چیزی که این جام جهانی نشان داده اینکه روسیه شش امتیازی که از صدرنشین گروه ما یعنی اسپانیا بیشتر امتیاز گرفته بود می آید و با سه گل مغلوب اروگوئه می‌شود و این نشان از سختی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

کوارشما بهترین بازیکن دیدار پرتغال و ایران شد

درخواست ویدیو چک کى روش و تذکر داور

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرتغال پس از تساوی مقابل ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
فقط شانس آوردی که حذف نشدی پس خوشحال باش