سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پنج نفر اعضای باند سرقت احشام

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: باند سرقت احشام در تنگستان متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین خواجه عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در سطح شهرستان تنگستان اقدامات خبوی صورت گرفته است و طرح‌های متنوعی در دست اجرا داریم.

وی به کشف محموله بزرگ قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی یک انبار محل دپوی انواع کالای قاچاق را در یکی از روستا‌های ساحلی شهرستان تنگستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود: در بازرسی ماموران از محل، ۲۵۰ دستگاه کولر گازی، ۴۰۰ کیسه برنج، هزار و ۲۰۰ کیسه گردوی خارجی، هزار کیسه مغز بادم، ۱۰۰ کارتن مغز گردو، ۷۰۰ کیسه تخم آفتابگردان و ۲۰۰ کارتن انجیر خشک خارجی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

خواجه از دستگیری پنج نفر اعضای باند سرقت احشام با چهار فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت احشام در سطح شهرستان تنگستان طی یک هفته گذشته، رسیدگی به این موضوع در اولویت پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با افزایش گشت‌های انتظامی به صورت نامحسوس در محل‌های سرقت، و رصد اطلاعاتی پنج نفر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان اضافه کرد: در تحقیقات و بازجویی پلیس همه این افراد به چهار فقره سرقت احشام از روستا‌های تابع شهرستان تنگستان اعتراف کردند و عنوان داشتند احشام را در بازار برازجان به افراد ناشناس فروخته‌اند.

سرهنگ خواجه خاطرنشان کرد: همه پنج نفر متهم با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به اتهامشان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

باند سرقت احشام در تنگستان متلاشی شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.