سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان بوشهر در حال پیشرفت است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حال پیشرفت است گفت: پیشرفت‌های استان بوشهر در ابعاد مختلف قابل توجه است که لازم دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی بیان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژگی‌های انقلاب اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی بی نظیر و تجلی بعثت انبیاء و بر محور مأموریت انبیاء الهی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در مقابل حرکت انبیاء الهی فراعنه بودند تصریح کرد: در مقابل حرکت مردم ایران و انقلاب اسلامی جبهه استکبار با تمام توان ایستاده است.

امام جمعه بوشهر پیشرفت‌ها و توسعه‌های محقق شده در استان را به برکت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در عرصه‌های صنعتی، عمرانی، راهسازی، برقرسانی، آموزشی، درمانی و دیگر حوزه‌ها پیشرفت قابل توجهی در استان شده که باید این پیشرفت‌ها بازگو و اطلاع رسانی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با وجود انواع تهدید‌ها و ترفند‌ها با موفقیت و پرشتاب به راه خود ادامه داده است تاکید کرد: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که باید این پدیده و تحول مهم با برنامه‌ریزی جامع گرامی داشته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع در تمام زمینه‌ها وارد دهه پنجم پیروزی انقلاب شویم خاطر نشان کرد: در این زمینه بیان کار‌های بزرگ و وجود نعمت‌ها، حفظ انقلاب، لزوم همگرایی و خدمات ایثارگران و مجاهدان باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن در پی تلخ سازی حلاوت انقلاب و خدمات آن است تاکید کرد: همه قشر‌های مختلف جامعه باید در ابعاد گوناگون خدمات انقلاب را بیان کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تصویر این دستاورد‌ها در استان بوشهر باید به صورت شفاف و مثبت ترسیم و از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر بیان دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی افزود: پیشرفت‌های استان بوشهر در ابعاد مختلف قابل توجه است که لازم دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی بیان شود و باید دستاورد‌های ارزشمند انقلاب به رخ جهان کشیده شود.

وی با تاکید بر این نکته که باید کار‌ها در قالب‌های زیبا و اثرگذار بیان شود افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلاب موثر و موفق عصر حاضر جهان است و انقلاب اسلامی همواره انقلاب مانا و ماندگار است.

انتهای پیام/م

دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.