سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت : امسال استان اصفهان پررنگ تر از سال های گذشته یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه را زنده نگه می دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری صبح امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه ای سالگرد هفتم تیر ،هفته ی قوه قضاییه و هفته ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا، ضمن تاکید بر اهمیت  عملکرد رسانه های مختلف در ترویج زنده ماندن یاد و خاطره ی شهدای انقلاب  اسلامی از جمله شهید بهشتی بیان کرد : یکی از افتخارات استان اصفهان  این است که هفت شهید را در واقعه ی هفت تیر ماه سال 1360 تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است.

وی در ادامه به نامگذاری هفته ی افشای حقوق بشر آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد  و گفت :باید سعی کنیم با کمک اصحاب رسانه، جوانان کشور را با جنایات بی رحمانه ی آمریکا بیشتر آشنا کنیم که از جمله این جنایات می توان به حمله ی نظامی در طبس ، حمایت از کودتاهای مختلف ، حمایت از صدام برای جنگ علیه ایران و تامین صلاح شیمیایی برای عراق ،حمایت از گروه های تروریستی ،ترور دانشمندان هسته ای و... اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به برخی از ویژه برنامه های  بزرگداشت شهدای هفتم تیر از جمله  شهید بهشتی اشاره کرد و افزود :روز پنج شنبه در گلزار شهدا و در مناطق مختلفی از شهر برنامه های مختلفی برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار خواهد شد ،همچنین مجموعه فرهنگی شهید بهشتی اصفهان  نیز در روزبزرگداشت این شهید بزرگوار،با برنامه های همایش بوی بهشت،برپایی نمایشگاه و پخش فیلم ساخته شده در مورد وی به استقبال این روز می‌رود.

عسگری تصریح کرد:سریال زندگی نامه ی شهید بهشتی یک طرح عظیم ملی است که با همکاری صدا و سیمای تهران و اصفهان به منظور آشنایی بیشتر مردم با شخصیت بسیار متواضع و قابل احترام شهید بهشتی  در  حال انجام است و هم اکنون نویسندگان این طرح در حال تحقیق و پژوهش هستند.

در نشست  مطبوعاتی و رسانه ای سالگرد هفتم تیر ،هفته ی قوه قضاییه و هفته ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا که صبح امروز با حضور دکتر احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان ، برادر آیت الله شهید اژه ای و همچنین خواهر گرامی شهید بهشتی برگزار شد ،  از کتاب
(هه ناو) که داستان  سرگذشت یک دختر شیمیایی شده در سردشت است  نیز رونمایی شد .

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.