سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی حکمی از سوی افشانی؛

رئيس مركز ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران در حكمی محمدعلی کریمی را بعنوان رئيس مركز ارتباطات شهرداری تهران منصوب كرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی طی حکمی محمدعلی کریمی ابرقویی را به عنوان رئیس مرکز اطلاعات و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

شهردار تهران در بخشی از حکم خود خطاب به کریمی نوشته است: «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای اهداف "شهرزیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر" و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعد شهرداری تهران با انجام وظایف محوله از جمله اطلاع رسانی و انعکاس سریع و دقیق و شفاف اقدامات شهرداری تهران، بهبود کیفی و موثر برنامه های رسانه های و خبری، رصد و تحلیل اهداف مدیریت شهری و تعامل سازنده با کلیه رسانه ها، موجبات خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.»

گفتنی است؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران که پیش از این مسئولیت مشاور رئیس کل و مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی را بر عهده داشت، جانشین امین عارف نیا شده است.

کریمی در سال 1371 در رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روزنامه نگاری وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد و سال 1375 با رتبه سه در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل داد.

در کارنامه وی علاوه بر مسئولیت های ذکر شده ، سابقه همکاری با خیریه های مدرسه ساز، سردبیری نشریه "ثروت ملی"، "مس"، وب سایت "مس پرس"، "نامه پارس" و پایگاه اطلاع رسانی "بیمه آنلاین" و مدیر مسئولی نشریه داخلی "پارسه" متعلق به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به چشم می خورد.

در کارنامه رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران علاوه بر فعالیت های اجرایی تدریس در رشته علوم ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی، دانشکده خبر و دانشگاه صدا و سیما نیز به چشم می خورد.

انتهای پیام/

 

خداحافظی عارف نیا با روابط عمومی شهرداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.