سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان، گفت: تعامل خوبی بین مجموعه اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دستگاه قضایی استان بوشهر اظهار داشت: دستگاه قضایی در توسعه و گسترش عدالت در جامعه نقش و وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد.

وی همکاری و تعامل بین همه دستگاه‌ها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: نقش بی‌نظیر دستگاه قضایی در توسعه امنیت در جامعه قابل انکار نیست و نیاز است که تعامل و همراهی خوبی با این مجموعه صورت گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به ارتباط و تعامل مطلوب نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان، بیان کرد: تعامل خوبی بین مجموعه اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد و فاصله‌ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان بوشهر در هر جای استان نیاز به حمایت در راستای حل مشکلات مردم بوده خیلی خوب ورود کرده و تصمیمات ارزشمندی گرفته است.

گراوند با تاکید بر اینکه کار عمیق و باحوصله از پیش‌نیاز‌های اجرای عدالت در جامعه است، ادامه داد: شاهد رضایت‌مندی خوبی از دستگاه قضایی در استان بوشهر هستیم و وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان مطلوب است.

وی نزدیکی مردم و مسئولان را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: یکی از راهکار‌های ارتباط بیشتر و بهتر مردم و مسئولان راه اندازی میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های مختلف است.

استاندار بوشهر با تقدیر نگاه مناسب رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان قضایی در حل مشکلات مردم تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

تعامل خوبی بین نهادهای اجرایی و قضایی در استان بوشهر وجود دارد

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.