سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جدید شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات صادق عباسی شاهکوه به عنوان رییس شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده وزیر در این شورا منصوب شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه به عنوان رییس شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده وزیر در این شورا منصوب شد.

در متن حکم آذری جهرمی آمده است: «امید است با اتکال به قادر متعال ضمن هماهنگی و تعامل مستمر با شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت، در انجام وظایف محوله به منظور طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، موفق و موید باشید .

امیدوارم با اجرای تکالیف مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری در ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری موفق باشید.

همچنین به منظور همسو کردن تدابیر و پیروی از سیاست‌های ابلاغی، ضروری است ضمن ارسال منظم مصوبات شورا و ثبت صورتجلسات در سامانه مربوطه، همکاری لازم با دبیرخانه مرکزی شورای توسعه مدیریت وزارت معمول و گزارش های مورد درخواست ارسال شود.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.