سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

دلیل اصلی حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد

سایت گل دلیل اصلی حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل»؛ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در سومین حضور خود جام جهانی در تلاش است تا به سومین عنوان بزرگ بین المللی خود دست یابد و در گنجینه افتخارات خود قرار دهد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

رونالدو در آخرین دیدار خود برای صعود به دور حذفی مسابقات جام جهانی باید دیداری را تیم ملی ایران از گروه B. داشته باشد. تیم ملی ایران در این دوره از جام جهانی در تلاش است تا برای اولین بار به دور حذفی راه یابد تا یکی از شگفتی‌های جام جهانی را رقم بزند. ایران در دومین دیدار خود برابر تیم ملی اسپانیا شکست خورد و نتوانست امتیازی را از این دیدار کسب کند پس باید تمام قوای خود را برای دیدار برابر پرتغال به کار گیرد.

رونالدو بسیاری از جام‌های جهان همچون جام باشکاه‌های جهان، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس، جام حذفی اسپانیا و جام لیگ برتر اسپانیا و قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را به دست آورده است و این‌ها تنها جزئی از افتخارات این بازیکن است.

کارلوس کی روش نیز در ارتباط با دیدار با تیم ملی پرتغال گفته است:اگر دیدار با تیم‌های مراکش و اسپانیا دشوار بود، دیدار برابر پرتغال از همه‌ی آن‌ها دشوار‌تر خواهد بود. ما می‌دانیم که در گروه آسانی حاضر نشده ایم. حتی بازیکنانمان در رویا‌های خود به دنبال آن بودند تا رو در روی رونالدو قرار گیرند و حالا این موضوع بسیار هیجان انگیز‌تر از گذشته شده است. ما سعی می‌کنیم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

ببر پیشگو برد روسیه برابر اروگوئه را پیش بینی کرد+ عکس

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

رونالدو به دنبال شکست ایران در جام جهانی روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.