سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران اردبیلی در مسابقات جهانی روسیه

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل گفت: کشتی‌گیران ناشنوای استان اردبیل در مسابقات جهانی روسیه٬ موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ شدند.

فرض‌الله اصلانی، رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اردبیل اظهار داشت: انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل در دو بخش کشتی فرنگی و آزاد ورزشکاران بسیار مستعدی دارد که در سطح ملی و بین المللی برای استان اردبیل افتخار کسب کردند.

وی گفت: در مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان که به میزبانی کشور روسیه برگزار شد٬ کشتی گیران استان اردبیل در کشتی آزاد 3 مدال و در بخش فرنگی نیز یک مدال جهانی به دست آوردند.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل افزود: حسین نوری در رده سنی بزرگسالان کشتی آزاد در مسابقات جهانی روسیه مقام اول٬ سعید یونسی مقام سوم و در رده سنی جوانان نیز مهدی ملکوتی مقام سوم را کسب کردند.

اصلانی تصریح کرد: در کشتی فرنگی نیز سجاد اژده در رده سنی بزرگسالان مقام سوم را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل تمرینات کشتی آزاد را در اردبیل زیر نظر جابر پارسی و کشتی فرنگی را به مربیگری نادر مشروطه در حال برگزاری دارد و تیم‌های پایه نیز در بخش فرنگی و آزاد فعال هستند.

انتهای پیام/ع

کشتی ناشنوایان استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.