سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی:

بازسازی و نوسازی خطوط لوله پروژه های فراساحل امری ضروری است

یک مقام مسئول،بازسازی و نوسازی خطوط لوله پروژه های فراساحل و ساحل را در راستای دستیابی به تولید پایدار امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم رحمانی دبیر اولین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی ها در نفت و گاز ساحل و فراساحل در نخستین روز از آغاز به کار این همایش، اظهار کرد: با توجه به رو به پایان بودن پروژه های فراساحل در راستای دستیابی به تولید پایدار،بازسازی و نوسازی خطوط لوله امری ضروری است.

وی افزود:مشاهده حوادثی نظیر انفجار خطوط لوله و فوران چاه در صنعت نفت موجب شده است که راهکارهایی مورد بررسی قرار گیرد چرا که وقوع حادثه های مشابه در خلیج فارس به یک فاجعه منطقه ای تبدیل شده است و  می تواند ابعاد سیاسی،اجتماعی و اقتصادی در بر داشته است.

رحمانی با بیان اینکه صنعت نفت کشور، ۲۰۴ سکوی نفت و گاز دریایی در اختیار دارد،گفت:این دارایی ها در دریا به دلیل شرایط محیطی در معرض خطر بالاست که این امر توجه و اهمیت به موضوع مدیریت یکپارچه در دریا را دو چندان می کند.

این مقام مسئول همراستا کردن توان داخلی با نیاز کشور در طول یکسال گذشته را یکی از دستاوردهای این کنفرانس اعلام کرد.

وی در پایان تصریح کرد:کنفرانس حاضر فرصتی را برای ترویج صیانت از سرمایه های عمومی فراهم کرده است تا با بیان چالش های عمومی،راه حل هایی برای آن تدبیر شود چرا که توجه به مدیریت دارایی،اشتراک گذاری دانش و ایجاد بانک اطلاعاتی یک ضرورت به شمار می رود.

انتهای پیام/

صنعت نفت کشور، ۲۰۴ سکوی نفت و گاز دریایی در اختیار دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.